Zonnepanelen Servicepunt is een landelijke organisatie die zich enkel richt op service en onderhoud van zonne-systemen. Van een kleinschalig probleem bij een systeem eigenaar aan huis tot aan langlopende projecten voor installateurs, producenten en woning coöperaties.
Door ons enthousiasme en vlotte werkhouding zijn we de afgelopen jaren snel gegroeid, daardoor zitten we nu met een luxe probleem; veel vraag weinig aanbod aan zonne-experts. Daarom zijn wij nu hard op zoek naar nieuwe, leergierige en energieke mensen! Wij zijn op zoek naar werknemers die zin hebben om er samen een succes van te maken, een uitdaging zien in het verzorgen van service en kennis bij de klant in de zonnepanelen branche. Bovenal is het belangrijk dat je wil bijdragen aan de groei van veiligheid binnen de branche als nieuwe standaard.
Dit doen wij niet door onze inspecties of trainingen op de automatische piloot te laten draaien, maar door onze experts in service en klant contact ruimte geven om te groeien. Wij blijven net wat langer praten met de voormannen, zijn bereid om wat meer uitleg te geven bij een lastige situatie of werkhandeling. Dit geldt voor onze trainingen, inspecties, maar ook voor servicepartners.
We hebben een groot team aan verschillende specialisten en zijn altijd op zoek naar ervaren elektriciens, service monteurs en klantenservice medewerkers om ons team te versterken. Nog geen ervaring? We kijken graag samen naar de doorgroei mogelijkheden in combinatie met een interne opleiding en een passende plek in ons team.
Vaste werktijden, eigen werk bus, leidinggevende functie, interne opleiding.
Eigen werk bus, leidinggevende functie, flexibele werkagenda in overleg.
Flexibele werkagenda in overleg, zelfstandig klant contact, externe mogelijkheden
Klanten beoordelen ons gemiddeld met een:
Iris Sanderink05/11/2025 Datum/ tijd met ze afgesproken dat ze zouden komen voor kleine reparatie . Helaas no show.. kan an sich gebeuren, niet zoveel moeite mee. Wel vind ik het vervelend dat ik 4 keer heb gebeld, maar word niet teruggebeld door degene die erover gaat. Ook geen enkele reactie op gestuurde mail. Toevoeging: 1.5 Week of zo later alsnog gebeld door hun, zijn inmiddels ook langs geweest, waarbij ze ook aangaven dat dit zo niet hoorde te gaan, en zo op t oog lijken ze goed werk te hebben geleverd, bedankt Len, 👍 Guy Reinards15/10/2025 B. K03/10/2025 Ze hebben mij goed geholpen en kosten bespaard!! Goede service!! Johan17/09/2025 1 zonnepaneel was bij ons kapot gegaan doordat er een steen was opgevallen en nu? Bedrijf wat geïnstalleerd had is failliet.Na veel bellen en op internet en geen gelijkwaardig zonnepaneel te kunnen vinden uiteindelijk terrecht gekomen bij Zonnepanelen servicepunt.Dit bedrijf heeft zeker meegedacht en alles naar behoren opgelost en tuurlijk klein contract afgesloten voor de toekomst.Lucas bedankt voor hulp en meedenken.En Milan /Jaydee top monteurs en erg vriendelijk nogmaals dank. James Haasnoot08/09/2025 Ik heb sinds 2022 5panelen geplaatst door wat achteraf een cowboy bleek: Boon Duurzaamheid (plaatselijk bedrijf met goede referenties....?!?). Dit contact liep vanaf het begin stroef, ik heb gemeend een negatieve review te plaatsen, die met de "co-owner" van het bedrijf in der minne werd geschikt. Deze man blijkt vroeger een meubelschuur te hebben gehad..... Blijken achteraf mijn zonnepanelen en omvormer (GoodWe) niet geregistreerd te zijn en nog later kreeg ik duidelijkheid dat Boon Duurzaamheid meer klanten besodemieterd heeft!?? Met hulp vanuit Seniorweb en ZPS is mijn systeem opnieuw ingesteld, zonder dat een onderhoudstraject noodzakelijk werd geacht. Nu heb ik een vorm van monitoring en kan ik zo nodig deskundig advies en/of ondersteuning krijgen. Robin Magendans05/09/2025 Hellen van Meene02/09/2025 Het bedrijf waar wij de zonnepanelen hebben laten installeren is helaas ook failliet gegaan. In die tijd was er een paneel defect geraakt. Zsp was het bedrijf die vanuit het faillissementen eenmalig de service zou uitvoeren. Nu is er helaas een ander paneel defect en wij besloten om zsp als onderhouds bedrijf terug te vragen . Dan blijkt de service toch het erg tegen te vallen. Je wordt gedwongen om een maandelijks service contract af te sluiten. Je betaald eerst 35 euro om het systeem over te dragen. Via email en telefonisch wordt er vrij dwingend aangestuurd om een contract te kiezen. Als je niet kiest voor een maandelijks service contract dan blijft het " doodstil" . Deze manier van bedrijfsvoering is vrij " aggressief" en niet erg klant vriendelijk. Het geeft ook weinig vertrouwen in het bedrijf qua service. Gewoon betalen voor de service die ze verlenen zou hetzelfde behandeld moeten worden als mensen die voor een vast contract kiezen. Blijkbaar zien zij het anders en krijg je alleen service bij een vast contract. Waarbij je het risico loopt dat je teveel betaald per maand omdat een paneel niet elk jaar stukgaat! Update: Een goed bedrijf is een bedrijf die oplossingsgericht werkt. Dat is dit bedrijf voor ons nu wel. De optimizer wordt verzorgd en straks zal het paneel weer werken. Ik heb mijn vertrouwen weer terug en ik hoop dat jullie op deze positieve weg door zullen gaan! anita claus30/07/2025 Prima serviceGoogle waardering: 4.4 van 5, gebaseerd op 83 recensies
5628 DB, Eindhoven
1112 AW Diemen
Ma – Vrij
Zaterdag
09:00 – 17:30
12:00 – 17:00
Zonnepanelen Servicepunt
Partners & aangesloten installateurs




















Weten of een thuisbatterij past bij jouw situatie? Laat je e-mailadres achter om het e-book per mail te ontvangen. Of plan een energiescan in.